Jste zde

F7PMS1BE - Business English

Kód Zakončení Kredity Rozsah Jazyk výuky
F7PMS1BE KZ 2 2S česky
Předmět je ekvivalentem v KFS pro:
F7KMS1BE
Garant předmětu:
Jitka Mariňáková
Přednášející:
Cvičící:
Jitka Mariňáková
Předmět zajišťuje:
katedra biomedicínské techniky
Anotace:

Cílem předmětu Business English je seznámit studenty s terminologií z oblasti obchodní angličtiny. Studenti si v průběhu semestru osvojují slovní zásobu a fráze týkající se obchodního styku, odvětví obchodu a marketingu. Důraz je nicméně kladen i na rozvoj komunikačních dovedností v rámci obecné angličtiny, studenti reagují na obecná témata, vedou konverzaci, kladou dotazy a formulují odpovědi. Business terminologie je procvičována simulacemi situací, běžných jak v Business sféře, tak v každodenním životě.

Požadavky:

Požadavky zápočtu:

1.Docházka (absence do 20 %, tj. 3 absence za semestr)

2.Průběžné základní znalosti ověřované testy, případným průběžným ústním přezkoušením při hodinách

3.Prezentace na odborné téma dle dohody s vyučujícím během semestru

Závěrečný zápočtový test splnit na 60 %

Osnova přednášek:
Osnova cvičení:

Jobs, People, Organizations recruitment and selection, applying for a job, pay and benefits.

The career ladder freelancers, in-house start, promotion, motivation

Management organization structure, small companies and start-ups, business ethics.

Sales and Marketing SWOT analysis, market reseach, the four Ps.

Sales and Marketing marketing strategy, product description and features

Finance and Accounting profit and loss account, balance sheet.

Finance and Accounting. managing cashflow, profitability and unprofitability.

Personal skills time management, stress management.

Motivation motivation through job satisfaction, type sof motivation.

Job ethics ethical standards, wrongdoing.

Cíle studia:
Studijní materiály:

Povinná literatura

[1]MASCULL, B. Business vocabulary in use: intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 2005. Cambridge professional English. ISBN 0521775299.

[2]EMMERSON, P. Business English frameworks. Cambridge: Cambridge University Press, 2002. Cambridge copy collection. ISBN 0521004551.

[3]SMITH, T. Market leader: business law: business English. Harlow: Longman, 2000. ISBN 058232842x.

Doporučená literatura

[4]MACKENZIE, I. Management and marketing: with mini-dictionary. Hove: Language Teaching Publications, 2001. LTP business. ISBN 1899396802.

[5]CORDELL, J. Cambridge business English activities: serious fun for business English students. Cambridge, U.K.: Cambridge University Press, 2000. ISBN 9780521587341.

[6]HUGHES, J. Practical grammar. Heinle, Cengage learning. ISBN 101-4240-1805-6. 2011

[7]VINCE, M. Intermediate Language Practice. Macmillan Heinemann. ISBN 0-435-24120-2. 2004

Studijní pomůcky

Opory určené pro kombinovanou formu studia a prezentace zveřejněné na webových stránkách předmětu.

Poznámka:
Předmět je součástí následujících studijních plánů:
Materiály ke stažení: